ورود لنوو به نسل دوم با U310 ورود لنوو به نسل دوم با U310 




ورود لنوو به نسل دوم با U310

  • نویسنده:نیما
  • تاریخ:چهار شنبه 21 تير 1391
  • عنوان موضوع: <-CategoryName->
  • نظرات:

 لنوو هم از قافله نسل دوم ultrabook ها عقب نماند و هفته قبل lenovo Ideapad u310 را معرفی کرد.همانند دیگر رقیبان از کارت گرافیک intel 4000 HD/رم 4گیگابایتی/cpu از نوع core i5 و فرکانس 1.7GHz تا 2.4GHz و هارد 500GB را در قالب 1.7Kg عرضه کرد.

        

کیبورد همانند دیگر محصولات لنوو است و شکل خاصی دارد که تایپ را بسیار ساده میکند.نکته قابل تحسین تاچ پد بزرگ است که در محلی مناسب قرار گرفته.رنگ بندی محصول هم بسیار شبیه به Macbook است که همین رنگ باعث خواستنی تر شدنش می شود.البته پشت U310 دارای رنگبندی مشکی گرافیتی،آبی دریایی و قرمز گیلاسی رنگ است. 

           

صفحه نمایش با تراکم پیکسل 1366x768 و اندازه 13.3 اینچ مطلوب به نظر میرسد که کاستی آن با عملکرد خوب محصول پوشیده می شود.u310 توانسته بازی starcraft 2 را با گرافیک low با سرعت 78fps اجرا کند ولی با سطح گرافیکی med و 18fps نمیتواند عملکرد مناسبی داشته باشد.اما در کل نسبت به سایر محصولات هم رده اش از نظر عملکرد یک پله بالاتر است.

از نظر پورت ها محصول دارای دو پورت USB 3.0،یک پورت USB 2.0،پورت HDMI و SD میباشد.

     

 

سخن آخر:

باتوجه به قیمت پایه 799 دلار از نظر قیمت تفاوت چندانی با سری T سونی ندارد اما از نظر صفحه و پورتها سونی بهتر عمل کرده ولی وقتی حرف عملکرد سخت افزاری و میزان حافظه هارد میرسد باید به این محصول طور دیگری نگاه کرد.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: lenovoلنووU310ultrabook

داغ کن - کلوب دات کام بازديد از اين مطلب : مرتبه با کليک بر روي + ار ارسال کننده اين مطلب تشکر نمائيد




اخرین مطالب

ollow" />